Pest Megye Önkormányzata is az OrganP-t választotta
Az integrált gazdálkodási rendszer bevezetésére irányuló projekt 2005 nyarán indult Pest Megye Önkormányzatánál. A projekt célja egy a jogszabályi előírásokból adódó szigorú elszámolási, gazdálkodási fegyelem betartását megkövetelő, az önkormányzati gazdálkodás teljes vertikumát átfogó, egységes, integrált rendszer használatba vétele volt.
A sikeres előkészítést követően 2006. január 1-jétől Pest Megye Önkormányzatánál - Pest Megye Önkormányzatának Hivatala, Pest Megye Önkormányzatának Illetékhivatala, Pest Megyei Múzeumok Igazgatósága - a gazdálkodási feladatokat az OrganP Költségvetési Integrált Gazdálkodási Rendszer támogatja.
Az éles indulás több lépésben zajlott, először a kötelezettség vállalások, szállító, vevő számlák nyilvántartására szolgáló modulok kerültek indításra, második lépésben az előirányzatok nyilvántartására, főkönyvi könyvelésre és a tárgyi eszköz analitika használatba vételére került sor.
A gördülékeny év eleji indítás érdekében a Zalaszám munkatársai tájékoztató oktatással egybekötött helyszíni támogatást nyújtottak a rendszer használatában érintett felhasználók részére.