| Ügyfélkapu

Hírek

A teljes intézményhálózatra kiterjedő egységes gazdálkodási rendszer bevezetése Győr Megyei Jogú Város Önkormányzatánál

Győr Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az IHM-ITP-17 jelű pályázaton elnyert támogatás felhasználásával 2004-ben bevezetésre került az OrganP Integrált Költségvetési Gazdálkodási Rendszer (továbbiakban: OrganP).

2005-ben a GVOP 4.3.1 pályázat keretében újabb fejlesztés vette kezdetét, melynek során megtörtént a rendszer területi (kistérségi bevezetés) és funkcionális (elektronikus számla- és rendeléskezelés) bővítése.

Az Önkormányzat a több mint két éves hivatali használat pozitív tapasztalatai alapján, az intézményi gazdálkodás színvonalának emelésére és egységesítésére közgyűlési határozatban rendelte el az OrganP bevezetését valamennyi intézményében 2007. január 1-i határidővel.
Az intézményi bevezetés előkészületei 2006. augusztusában kezdődtek meg. Az intézmények munkatársai többlépcsős képzésen vettek részt, majd 2006. október 1-jétől helyszíni támogatás kíséretében elindult a IV. negyedév adatainak feldolgozása az OrganP-ben.
Az eddigiekben megvalósított és folyamatban lévő fejlesztések, valamint az említett közgyűlési határozat végrehajtása révén Győr Megyei Jogú Város 2007-ig mintaértékű egységes önkormányzati költségvetési gazdálkodási rendszert hoz étre.