| Ügyfélkapu

ZipNET PPPOE beállítás (Vista)

Amennyiben még nem kapott értesítést PPPOE hozzáférési adatairól, használja jelenleg beállított kapcsolatát!

FONTOS! Az alábbi útmutató nem alkalmas olyan kapcsolat beállításához, ami router segítségével csatlakozik az internethez! Amennyiben Ön routert használ, kérjük a kapcsolat beállításait a  routerben végezze el, a router kézikönyve alapján.

Az Internet kapcsolat létrehozását a következő módon végezheti el:

A "Start menü"-ben válassza ki a "Vezérlőpult" majd a "Hálózati és megosztási központ" menüt.
A megjelenő ablakban kattinton a "Kapcsolat vagy hálózat beállítása" menüpontra.

vista_adsl_1

 

Válassza ki a "Csatlakozás az internethez" menüpontot, majd kattintson a "Tovább"-ra.

vista_adsl_2


Válassza ki a "Szélessávú (PPPoE)" kapcsolatot.

vista_adsl_3


A megjelenő ablakban írja be Felhasználói nevét és jelszavát. Felhívjuk figyelmét,  hogy a teljes felhasználói névre szükség van, tehát a "@zalaszam.hu" végződést is be kell írnia. Kérjük a jelszó beírásakor különösen figyeljen a kis illetve nagy betűk használatára.

Adja meg a kapcsolat nevét, ez csupán egy hivatkozási név, melyet tetszőlegesen választhat meg (célszerű elnevezés: Zalaszám).

vista_adsl_4

 
Ellenőrizze a beírt adatok helyességét, majd kattinton a "Csatlakozás"-ra. Várja meg, míg a kapcsolat létrejön.

FONTOS! Felhívjuk figyelmét arra, hogy az internet szolgáltatás csak akkor elérhető, ha Ön előzőleg felkapcsolódik! Amennyiben a gépet újraindítja, illetve más módon bontja a kapcsolatot, újra kell csatlakoznia. Természetesen van lehetőség az utomatikus csatlakozásra is, az ehez szükséges beállítások megtekintéséhez kérjük kattintson ide.

 

Újracsatlakozáshoz a "Hálózati és megosztási központ"-ban a "Csatlakozás a hálózathoz" menüpont alatt kell kiválasztania a Zalaszám (a név a fenti beállítások függvényében más lehet) hálózatot. A megjelenő ablakban a továbbiakban már csak a "Csatlakozás"-ra kell kattintania. Mivel a felhasználónevét és jelszavát már megadta, amíg azok mentve vannak  nem szükséges újra beírnia őket.

vista_adsl_5

 

Amennyiben problémája adódik a kapcsolat létrehozása közben, kérjük jegyezze fel a pontos hibaüzenetet/hibaszámot, majd hívja ügyfélszolgálatunkat a 92/502-502 telefonszámon.